دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

سلام



سلام دوستان 
 من مشغول کار دفاع از پایان نامه بودم

بالاخره
دفاع کردم و تموم شدم . 

از این که دوباره برگشتم خوشحالم
هوراااااااا

نظرات 6 + ارسال نظر
افراچال دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 09:39

سلام عزیزم .. خوش اومدی .. منم هوررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا

kiandokht دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 15:01 http://t-english.blogsky.com

سلام .
نظرتون راجع به این که توی وبم یه دیسکاشن بذارمو در یک روز وساعت معین چند نفر رو دعوت کنم که نظرشون رو بگن و من به صورت انلاین نظرات رو تایید کنم و با هم بجث و گفتگو کنید چیه؟
لطفا نظرتون رو دو وبم بگید.
ممنون

به نظرم کار مفید و جالبی موافقم

پری دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:10 http://black8white.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااام
خوفی

خوش به حالت دفاع کردی

این هفته باید برم دانشگاه پایان نامه بدم تا تاریخ دفاع بهم بدن


کلی استرس دارم

از الان دارم تنظیمش میکنم


دیووووووووووووونه شدم از دست این پایان نامه


یه خورده ام امارش گیر کردم
نمیدونم چیکارکنم


راستی نمره ات چند شده ه ه ه


زودی خبرم کن
کلی استرس دارم

موفق باشی . اره منم راحت شدم یه نفسی کشبدم

Khalenarges چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 06:41 http://khalenarges.blogfa.com

Congratulations to you. Could you tell me what's your course in university. Let,s take a message in English. Actually my English is not very good , but I try to improve it, Here are many foreigners and Chinese people try to learn English more than before .
Good luck
Bye

سلللللللام خوبی؟ رشته من ادبیات انگلیسیه.

فانوس سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 23:51 http://7fanoos.persianblog.ir

خیلی خیلی تبریک می گم، امیدوارم همیشه موفق باشید .

ممنونم

مجتبی جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 00:23

سلام،بهتون تبریک میگم.من واقعا از شما بخاطر زحماتتون در تهیه فایل های pdf زبان سپاسگزارم و کمال تشکرو دارم.

خواهش می کنم ممنونم از لطفتون. تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.