دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

How to never give up


How to never give up;
 As long as you are alive anything is still possible,99.99% of success took

time,You are stronger than you think,Try lots of different things.

Don’t compare ;Careful this can kill you .Don’t compare yourself to people


who already succeeded ,they have their own story ,you don’t really know


that story .





Success – Inspirational Quotes, Pictures and Motivational Thoughts.


http://rishikajain.com/2013/08/21/how-to-never-give-up/

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 17:00

بهروز پور!چه جوری باید از 6تا شکلکه خنده و یه قلب جنسیتو سطح زبانتو تشخیص بدم

من مژگان هستم .

سارا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 17:43

خودتو اذیت نکن فهمیدم خانمی...........حتما الان میگی گیر دادیا.بابا کار خاصی ندارم دارم زبان یاد میگیرم میخواستم اگه مشکلی داشتم کمک بگیرم ...

اگه از دستم کمکی بر بیاد و ووقت داشتم حتما.من مونثم

شروین پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 09:40 http://zabansarayeman.blogfa.com

سلام وبلاگ باحالو متنوعی داری, مرسی

ممنونم

فرزانه پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 18:33 http://1translator.blogfa.com

thanks for this nice sentences

سعید گنجی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 20:12 http://www.kaleje-zaban.com

سلام آقای بهروزپور...........
دارم یه تیم جمع می کنم برای درست کردن مجله انگلیسی
می خواستم ببینم هستی یا نه؟؟؟

سلام ممنونم راستش من مشغول نوشتن پرو پوزال و کارای پایان نامه ام هستم اگه کارای مجله کمتر باشه خوشحال میشم کم کنم.

زهرا یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 15:01

سلام خانم بهروزپورمیبخشیدمی تونم ازتون بپرسم مدرک شماچیه؟ به خدافقط میخام ازتون کمک بخام ممنون میشم جواب بدین

سلام من ایسانس مترجمی دارم الانم دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی هستم

زهرا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 14:48

سلام مرسی اتفاقامنم مترجمی خوندم الانم ازارشدرشته آموزش زبان نگلیسی قبول شدم اماراستش مکالمه ام خوب نیس میشه کتاب یاسیدی خود آموز برای تقویت مکالمه ام معرفی کنید ممنون میشم

سلام خوبین؟ تبریک میگم موفق باشین. راستش می تونین از کتابای new interchange استفاده کنید ولی برای مکالمه بهتر باید بیشتر گوش کنید تا از طریق شنیداری بتونید جملات و انچیزی هایی را که باید در پاسخ به سوالات لازم دارید را توی ذهنتون اماده داشته باشید الان بیشتر مدرسین و اموزشگاه ها تماشا و گوش دادن بکارتون های ساده و اخبار و فیلم را توصیه می کنند موفق باشید

زهرا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 21:13

سلام عزیزم ممنونم مرسی ازراهنماییتون باشه

خواهش میکنم

زهرا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 21:19

راستی یادم رف بگم وبت محشره

مرسی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.