دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

یاحسین


نظرات 3 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 00:12

باسلام.
با تشکر از مطالب زیبا و کامل و بسیار جالبتون.
میخواستم ببینم استفاده مستقیم از مطالب این سایت با ذکر منبع اشکالی نداره؟؟

سلام خواهش می کنم هیچ اشکالی برای استفاده از مطالب نداره .خوشحال میشم مطالب بدردتون بخوره

بهنام پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 21:09 http://englishvillage.ir

درود، «دهکده زبان» با یک جمله عحیب انگلیسی به روزه که این جمله نیاز به علائم نگارش داره تا معنیش معلوم بشه! منتظر نظر شما هستم

مثل همیشه مطالب جالبی داین ممنون

محمد امین جمعه 3 آذر 1391 ساعت 17:23 http://www.newsit.blogsky.com

السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام
وبلاگ جالب و پر محتوایی داری اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم خبر بده.

بله من شما رو لینک کردم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.