دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

۲۶ عکس زمینه حروف انگلیسی آتشین

مجموعه ای فوق العاده زیبا از ۲۶ عکس زمینه حروف انگلیسی آتشین که گرافیکی ساخته شده اند.

http://negahak.net/1389-06-01-05-41-56/1389-06-01-05-54-02/2096-1389-10-07-08-56-51.html



http://negahak.net/1389-06-01-05-41-56/1389-06-01-05-54-02/2096-1389-10-07-08-56-51.html


نظرات 5 + ارسال نظر
متینا سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 14:02

سلام.وقتتون بخیر.خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و حقیقتش دارم دنبال یه آموزشگاه زبان انگلیسی خوب میگردم تو تهران.قبلا هم کلاس رفتم اما چون دانشجو هستم با کلاس هام تداخل داشت و ادامه ندادم.
الان خیلی آموزشگاههای مختلف هست اما نمیدونم کیفیت کدوم بهتره.میشه راهنماییم بفرمایین حتی اسم آموزشگاه رو هم بفرمایین ممنونتون میشم.
چندتایی که میگن خوبه
علامه قطب راوندی/سفیر/کیش/کیش ایر/پرتو دانش /آریان پور.... نمیدونم کدومش بهتره. قطب راوندی هم خیلی سیستمش میگن قویه... نمیدونم.خودم چندین آموزشگاه رفتم اما یه آموزشگاه کوچیک نزدیک خونم رفتم که استاد صالحی تدریس میکردن استادی که توی بیشتر آموزشگاههای ایران و حتی کمبریج هم بودن.به نظرتون اینجور آموزشگاهها خوبه؟ الان ایشون فرمودن خوب خصوصی بگیر اما حس میکنم خصوصی خوب نیس.
خیلی سردرگمم .راهنماییم بفرمایین ممنون میشم.

سلام . وقت بخیر. سفیر و کیش اموزشگاه خوبی هستن ولی برای تقویت زبان تنها کلاس کافی نیست باید هر روز حداقل نیم ساعت زبان گوش کنید و تقریبا یک ساعت گرامر و حل تمرین داشته باشین و هر هفته خداقل دوتا کارتون یا فیلم تماشا کنید . کلا باید یه برنامه منظم روزانه داشته باشین کلاسها خوبن ولی تمرینهای خود شما مهمترن حتی اگه کلاس هم نرین می تونین با تهیه کتاب و سی دی خودتون یادگیری رو ادامه بدین .موفق باشین.

ی سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 15:29

ن

؟؟؟؟؟

متینا سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 20:50

مرسی.

ممنون بهم سرزدین

متینا سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 20:51

ببخشید اون نظر عجیب غریب اولی هم من بودم امتحان کردم و نظرم در رفت شرمنده. سپاس گذارم از راهنماییتون.

کلبه زبان پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 14:22 http://english-cottage.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خیلی خوب وکاملی دارید.بهتون تبریک میگم
اگه میشه به وبلاگ منم سر بزنین ونظرتون رو بگین.واگه امکان داره لینکم کنید.ممنون
http://english-cottage.blogfa.com/

وب جالبی دارین لینکتون کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.