دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

شعر زیبا از یک بچه آفریقایی کاندیدای جایزه ادبی 2005

When I born, I Black,
When I grow up, I Black,
When I go in Sun, I Black,
When I scared, I Black,
When I sick, I Black,
And when I die, I still black...

And you White fellow, When you born, you pink,
When you grow up, you White,
When you go in Sun, you Red,
When you cold, you blue,
When you scared, you yellow,
When you sick, you Green,
And when you die, you Gray...
And you call me colored

http://english-2010new.blogfa.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 15:49

سلام...خسته نباشید...من و چند تا از دوستام یه گروه تشکیل دادیم تو مدرسه،واسه درست کردن مجله ی انگلیسی در سطح مدرسه!!!
پارسالم این کار انجام داده بودیم...میخواستم از چند تا از مطالب وبلاگ شما هم با ذکر منبع استفاده کنم...اشکالی نداره؟؟؟
من خودم خیلی وقتا میام به وبلاگ خوبتون سر میزنم...عاشق زبانم و مطالبتون خیلی خیلی عالیه...ممنون

سلام خواهش می کنم هر مطلبی رو که دوست دارین می تونین استفاده کنین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.