دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

اس ام اس های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

Knock! Knock! May I Come Into Ur World? 


I Bring No Flowers, No Gifts But Wishes

To Keep U Fresh, Prayers To Keep U
Healthy & Love To Keep U Smiling


تق! تق! اجازه هست پا به دنیای تو بزارم؟ من با خودم گل نمیارم،
با خودم هدیه هم نمیارم اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تورو همیشه تر و تازه نگه داره،
با خودم کلی دعا میارم برای سلامتی تو، و با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی . . .----------------------------------------------------------
Find arms that will hold u at ur weakest,
eyes that will c u at ur ugliest
heart that will luv at ur worst,
if u hv found it, u’ve found luv


دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن،  


چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن
قلبی رو که وقتی توی بد ترین حالت هستی دوست داشته باشه؛
اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیدا کردی . . . 

 

http://www.parsnaz.ir/news_detail_108.html

نظرات 1 + ارسال نظر
زینبب چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 11:28

۳متن خیلی جالب و پر معنی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.