دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

جوک انگلیسی با ترجمه فارسی1



جوک انگلیسی با ترجمه فارسی 

(husband & Wife )

husband: Will U marry , after I die.
Wife : No I will live with my sister.

Wife : Will U marry , after I die.
husband: No I will also live with your sister


( زن و شوهر )شوهر : بعد از این که من بمیرم آیا ازدواج می کنی؟
زن : نه من با خواهرم زندگی می کنم...
زن : بعد از مرگ من تو ازدواج خواهی کرد؟
شوهر : نه من هم با خواهرت زندگی می کنم.

Future plans of childrens:
Teacher asks children, what do u wish 2 do in future?
Adnan: I want 2 b a pilot.
Wakeel: I want 2 b a doctor.
Bina: I want 2 b a good mother.
Shariq : I want 2 help Bina.


شغل آینده بچه ها:
معلم از دانش آموزان پرسید که می خواهید در آینده چکاره شوید؟
ادنان : من می خواهم خلبان بشم.
واکیل : من میخوام دکتر بشم.
بینا : من می خوام مادری خوب بشم.
شریک : من میخوام به بینا کمک کنم
 

 

 http://nice.rozblog.com/post/882

نظرات 1 + ارسال نظر
easytranslate جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 16:54 http://easytranslate.blogfa.com/

سلام. وبلاگ بسیار بسیار مفیدی دارین. خوشحال می شم بتونیم با هم تبادل لینک کنیم
من رو با نام ترجمه روان ثبت کنین (اگه تمایل داشتین)
http://easytranslate.blogfa.com/
من هم شما رو لینک کردم

سلام ممنون که بهمسرزدین لینک شدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.