دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

I Carry Your Heart with Me: شعر

I Carry Your Heart with Me

  by: E.E.Cummings



I carry your heart with me (I carry it in


my heart) I am never without it (anywhere


I go you go, my dear; and whatever is done


by only me is your doing, my darling)


I fear no fate (for you are my fate, my sweet) I want

 

I fear no fate (for you are my fate, my sweet) I want
no world (for beautiful you are my world, my true)
and it's you are whatever a moon has always meant
and whatever a sun will always sing is you
here is the deepest secret nobody knows
(here is the root of the root and the bud of the bud
and the sky of the sky of a tree called life; which grows
higher than the soul can hope or mind can hide)
and this is the wonder that's keeping the stars apart
I carry your heart (I carry it in my heart
)

  by: E.E.Cummings

 

من قلبت را با خود حمل می کنم

 

من قلبت را با خود حمل می کنم
(من آن را در قلبم حمل می کنم)
و هرگز بدون آن نیستم.
(هر جا که من می روم تو می روی، عزیز من!
و هر کاری را که به تنهایی انجام می دهم،
تو در آن سهیم هستی، محبوب من!)
از سرنوشت هراسی ندارم،
(چرا که تو سرنوشت منی، شیرین من!)
دنیا را نمی خواهم،
(چرا که زیبای من! حقیقت من! تو دنیای منی)
معنای درخشش ماه
و آواز خوانی خورشید، تویی.
اینجا رازی عمیق وجود دارد، 
که کسی را یارای فهمیدن آن نیست.
(اینجا ریشه در ریشه،
شاخه در شاخه،
و آسمان در آسمان،
مملو از درختی است به نام زندگی.
درختی که رشد می کند،
فراتر از امید یک روح
و پنهان کاری یک عقل)
و شگفتا که این درخت،
ستاره ها را از هم دور نگه می دارد.

من قلبت را با خود حمل می کنم



http://best4allteachers.blogfa.com/post/334

(من آن را درون قلبم حمل می کنم(

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 21:05 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

ممنون لینک شدین. لطفا منو هم به اسم دنیای زبان انگلیسی لینک کنید ممنونم

ترمه جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 21:26 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم



حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

سلام سایت مفیدی دارین شمارو لینک کردم.

امین شنبه 1 تیر 1392 ساعت 10:22

سلام مرسی بخاطر وبلاگت.. مرسی

ممنونم

کلبه نشین یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 12:02 http://www.20zaban.blogfa.com

hi, your weblog is nice,,, continue

ممنونم

تسنیم دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 11:04 http://www.lecshop.com

سلام.وبلاگ خوبی دارین
به سایت ما هم سری بزنین
http://www.lecshop.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.