دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

لغات ت تصویری هواشناسی:


نظرات 5 + ارسال نظر
s.ahmadi شنبه 8 تیر 1392 ساعت 17:51

salame mojaddad.mamnun nemidunam harchi salah dunestid.shayad hamun iris90lit

فروغ یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 23:12

سلام ...امروز تازه با وبتون اشنا شدم....خیلی خوشم اومد ....ازتون کمک میخوام میشه چندتا موضوع برای لکچر بهم بیشنهاد بدین...نیاز به یه موضوع جدید دارم اگه میشه کمکم کنید....ممنون

سلام .خوبین؟ در چه موردی باید لکچر بدین ؟چه واحدی دارین ؟

فروغ جمعه 14 تیر 1392 ساعت 12:36

سلام مرسی...لکچرم واسه کلاس زبان موضوع ازاد داره دفعه قبل موضوع رقص رو انتخاب کردم اما الان یه موضوع خیلی ی ی جالب تر میخوام به ذهن خودم چیزه خاصی نمیرسه اگه میشه راهنماییم کنید ممنون......

سلام .خوبین؟ راستش موضوع سختیه چون هر کسی سلیقه خاصی در انتخاب داره مثلا از موضوعاتی مثل تخیل.رِژیم غذایی.پول.مد.شخصیت بخصوص.ورزش ....میشه استفاده کرد بسته به ذوق و سلیقه و کلاس انتخاب کنید موفق باشید.

فروغ جمعه 14 تیر 1392 ساعت 16:54

سلام...ممنون...از موضوعاتی که بیشنهاد دادین متشکرم...وب خیلی ی جالبی دارین....مطالب مفیدی رو میذارین... شاد باشید

خواهش میکنم . موفق باشید.

تسنیم دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 10:44 http://www.lecshop.com

سلام.وبلاگ خوبی دارین
به سایت ما هم سری بزنین
http://www.lecshop.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.