دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

آموزش اسامی پرندگان (فارسی-انگلیسی)


آموزش اسامی پرندگان (فارسی-انگلیسی)



 آموزش اسامی پرندگان (فارسی-انگلیسی)


دانلود رایگان لینک مستقیم



نظرات 2 + ارسال نظر
تراوشات ذهنی من پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 17:34 http://www.cafeshab.blogfa.com

سلام ...

گاهی شلوغی پیاده رو ،بهانه خوبی ایست که

دست های کسی را برای همیشه گم کنی

درست در لحظه ای که تکه ای از " دوستت دارم "

هنوز در دهانت است ... !!!

متنهاتونو دیدم دست به قلم خوبی داری موفق باشی

نادیا جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 14:17 http://arshad-adabiat.blogfa.com/

مسافر پرواز رمضان:
پروازت بی خطر، امیدوارم توشه ات فراوان باشد

و سهم سوغات من دعای سحر

التماس دعا

وب جالب و مفیدی دارین،به سایت من سر بزنین
اگه مایل باشیدتبادل لینک هم میکنم

حتما با لینک موافقم.لینک شدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.