دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه
دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

دنیای زبان انگلیسی ( بهروزپور )

لغات و اصطلاح .داستان کوتاه . شعر.جوک .ضرب المثل.اشپزی.رمان. نمایشنامه.متن دوزبانه

Love is the Wind

Love is the Wind I wish I was your lover کاش معشوق تو بودم

You know I got this feeling that I just can’t hide میدونی یک احساسی دارم که نمی تونم پنهان کنم

I try to tell you how I feel سعی می کنم که بهت بگم احساسم چیه

I try to tell you about I’m me سعی می کنم که بهت بگم ولی من

Words don’t come easily کلمات به آسانی نمی آیند

When you get close I share them وقتی تو نزدیک می شی او نا رو تقسیم می کنم

I watch you when you smile من تماشات می کنم وقتی تو لبخند می زنی

I watch you when you cry من تماشات می کنم وقتی تو گریه می کنی

And I still don’t understand و من هنوز نفهمیدم

I can’t find the way to tell you راهی رو برای گفتن پیدا نکردم

I wish I was your lover ای کاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine ای کاش تو مال من بودی


Baby I got this feeling عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide که نمی تونم پنهانش کنم

Don’t try to run away سعی نکن فرار کنی

There’s many thing I wanna say خیلی چیزهاست که باید بهت بگم

No matter how it ends فرقی نمی کنه چطوری تموم بشه

Just hold me when I tell you فقط به من گوش کن وقتی که بهت می گم

I wish I was your lover ای کاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine ای کاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide که نمی تونم پنهانش کنم

Oh I need is a miracle چیزی که من می خوام یک معجزه است

Oh baby all I need is you عزیزم همه ی چیزی که من می خوام تویی

All I need is a love you give همه ی چیزی که می خوام یک عشقی است که تو به من بدی

Oh baby all I need is you عزیزم همه ی چیزی که می خوام تویی

Baby you عزیزم تو I wish I was your lover ای کاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine ای کاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide که نمی تونم پنهان کنم

I wish I was your lover ای کاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine ای کاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide که نمی تونم پنهانش کنم

I wish I was your lover ای کاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine ای کاش تو مال من بودی

Baby I got this feelingعزیزم من این احساس دارم



That I just can’t hide که نمی تونم پنهان کنم

Just wanna be your lover فقط می خوام که معشوق تو باشم

Just wanna be the one فقط می خوام تنها (یکی ) باشم

Let me be the lover بذار معشوقت باشم

Let me be the one بذار تنها ( یکی ) باشم

Yeah Yeah . آره آره


ارسال توسط :مرجان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.